Do pokoju issuesChanges są wysyłane informacje o zmianach w zasobie Issue w polach:

  • status - status sprawy,
  • owner_id - identyfikator użytkownika, do którego sprawa jest przypisana,
  • tags - lista identyfikatorów tagów przypisanych do sprawy.

Każda zmiana (zapis) powoduje emisję zdarzenia issueChange w pokoju issuesChanges. Przykładowy obiekt wiadomości w zdarzeniu issueChange:

{
    "id": "5",
    "userId": "258",
    "changeData": {"status": "send"},
    "oldData": {"status": "new"},
    "timestamp": "1550219739" 
}
  • id - identyfikator sprawy w bazie danych,
  • userId - identyfikator użytkownika modyfikującego sprawę
  • changeData - zmienione dane podczas zapisu sprawy (obecnie ograniczone do pól: status, owner_id, tags),
  • oldData - dane sprawy przed operacją zapisu (obecnie ograniczone do pól: status, owner_id, tags),
  • timestamp - UX timestamp generowany po stronie serwera. Może zostać wykorzystany do kolejkowania wiadomości.